Esrabrn3 Arkadaşlar beşik alıcam ama çok kararsızım benimle fikirlerinizi yada alan varsa foto paylaşabilir mi?
Ekvatoral Esrabrn3 Bende aldım güzel görünüyor daha kullanmadık ama. Anne yanı bizim yatağa uygun değil. Ama kıdemli anne olan arkadaşım var dört çocuğu var. O çok güzel görünüyor dedi kumaşı vs kaliteli duruyor dedi
Eylulunannesi-2 Esrabrn3 ben aldm cnm ama resmni atamıcam kutusunda daha. Baktım saglam geri koydum kaldrdm. Doguma var daha diye. Ama ben cok sevdim. Hem saglam hem kibar. Fiyatını hakedyor. Haki rengni aldm. Cok arastrmstm en güzeli bu.
MDT Esrabrn3 ben yoyko 8 in 1 aldım henüz kullanmadım ama bakmak için kurduk. Gayet güzel ve kullanışlı bence
Glbnpk Esrabrn3 Biz aldık ve çok beğendik tavsiye ederim. [url=https://www.hizliresim.com/ibzibs3][img]https://i.hizliresim.com/ibzibs3.png[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/dqpum4f][img]https://i.hizliresim.com/dqpum4f.png[/img][/url]
Derinin-annesi Merhaba ben aldım,henüz kullanmadım ama memnun kalacsgıma benziyor.Anne yanı olması bir avantaj bence
Yalnizanne97 Bende aldım kurdum baktım gayet kullanışlı ve çok sağlam duruyor mağaza mağaza gezip baktığım diğer park beşiklerden çok daha sağlam ben bizim burd abi mağaza var gittigidiyordan ihaleyle ürün alıp satıyor ordan 750 tlye aldım piyasaya göre çok uyguna yani
plakayerli Yalnizanne97 uzağa gönderim yaparlar mı acaba mağazanın adı ne instagram sayfaları filan var mıdır
Yalnizanne97 plakayerli merhabalar uzağa gönderim yapıyolar instagramalr @tasdelengumrukmalları benim evimin sokağında mağazası gayet güvenilir yazarsanız sayfaya varsa söylerler 2-3 gün önce vardı yine beşik zaten 10 günde bir tekrar tekrar geliyor herşeyi birebir sıkıntısız garantiside var
Canboni Yalnizanne97 merhaba instagram sayfasını inceledim. Gümrük malında garanti olmaz diye biliyorum. Güvenilir bir mağaza mı cidden
dlrertn canserko brçen de yoyko aldım, içindeki mat ince geldi ekstra yatak aldım ben. Henüz kullanmadık ama almadan çok fazla araştırdım bence en iyisi bu.
Nfeyza canserko bende kararsız kaldım, kayinvalidem yün yorgan vermişti onu kullanacağım, zaten yatak seviyesinden asagida kaldi biraz yükselmiş olur, saglicakla kullanilsin
Yalnizanne97 Canboni merhabalar mağzanın ismi gümrük malları ürünler gümrük malı değil Gittigidiyor ve trendyoldan ihaleyle ürün alıyolar. Mağaza benim eviöin sokağında ben beşiğimi ordan aldım şimdide yoykonun bebek arabasını ordan alıcam sürekli alışverş yapıyorum
canserko dlrertn bnde yoyko park yatak aldım, temmuzda kullanmaya baslayabilirim içindeki şey yeterli mi değil mi kestiremedim bir türlü