Nimetdogann ucakla 31. Haftamda 1.5 saatlik yolculuk yaptım çok kötü oldum bir de doktor raporum vardı 35. Haftamda tekrar olacak o 1.5 saat nasıl gececek onu düşünüyorum inanın cok zorlandım bebek kendini bir yerde topladi tas gibi olmuştu ben hareket bile edemedim ayaklarım sismisti falan inşallah yolculuğunuz güzel geçer 🙂🥰