Hazella 31.haftamda doğum eğitimi aldım, bunun parasını eğitimden 2 gün kadar önce veriyosunuz. 3-4 saat kadar süren evde birebir bi eğitimdi benimki. Online da yapılabilir. Doğumda bizi neler bekliyor, nasıl başlayacak, nasıl ilerleyecek, nefes,masaj ve ıkınma teknikleri, ne zaman hastaneye gidicez, ne zaman epidural veya suni sancı tercih ederiz. Ne olursa sezaryeni kabul ederiz vs doğumla ve sonrasıyla ilgili her şeyi konuştuğumuz bi eğitim. Eğitimden sonra ödevler veriyor, doğumu kolaylaştırmak için egzersiz, nefes çalışmaları, beslenme, çaylar vs gibi. Doğuma kadar sürekli temastayız, mesajlaşıyoruz, araşıyoruz kafama takılan konularda. Doğum başladığında ebe eve geliyor, doktorumuzun da bilgisi dahilinde belli bir aşamaya kadar evde geçiyoruz beraber. Bi yerden sonra hastaneye yine birlikte geçiyoruz. Doğum sonrası da emzirme, ten tene temas gibi konularda yardımcı oluyor. Birkaç saat daha bizimle kalıp gidiyor. Doğumun 1 hafta sonrası da evde emzirme, bakım, banyo gibi kontrolleri oluyor. Doğum içinse henüz ödeme yapmadım, sonuçta tarih vs belli olmuyor ya da acil bişey olur sezaryene girilir falan sanıyorum doğumdan sonra olacak onunla ilgili ödeme. Zaten Hürcan’la asla maddi şeyleri konuşmuyoruz, asistanıyla bunlar konuşuluyor