Myomluanne elifeser Adaa8905 Zeynepppppp Nanem Benimde hafif halsizlik dışında bi şikayetim yok arada kahverengi lekelenmelerim oluyor. Sanırım şikayetler 6.haftadan sonra başlıyormuş
Ebru_d Zeynepppppp bende de aynı ya bel ve kasık ağrısı var sadece. Bel ağrısı da yan yatsam ağrıyor az ayakta dursam ağrıyor ne istiyor anlayamadım
elifeser Migde bulantılarım ara ara oluyor folik asitten içtikten sonra oluyor yada ben mi oyle hissediyorum bilmiyorum
elifeser Myomluanne lekelenmeleriniz için doktora gittiniz mi ihmal etmeyelim lütfen güzel annemiz ♥️
Myomluanne elifeser progestan kullanıyorum canım bu dönemlerde olabilirmiş bir de büyükçe bi miyomum var o yüzden belki :)
poyrazinannesi3547 5+1 koku hassasiyetim fazla göğüs ağrısı halsizlik var Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Mereva Sev0104 ben de böyleyim inanılmaz mide bulantım oluyor ve kasık ağrılarım da oldukça fazla doktor normal dedi ama bazen korkutuyor ağrılar
Sev0104 Mereva evet ilk başlarda normalmış🙄yeni hamile tanidıklarım var ilk 3ay böyle olucak sonra geçecek diyor😉inşallah geçer çünki mide bulantısına göre çok fazla bişey yiyemiyorum mecbur bile olsa
Mutlu2604 Bende 5+3 um göğüs agrim çok sistiler baya. Onun dışında bir belirti yok bende. Bazen düşünüyorum bir belirti olması gerekmiyor mu diye.
ruya_2993 Bende 5+5 im göğüs hassasiyeti bel ağrısı ara ara kasık ağrısından başka belirtim yok birde halsizlik
Myomluanne Güzel anne adayları anneler günümüz kutlu olsun 💖 dün doktora gittim 5+4 kese göründü ama bebek görünmedi karınla ultrasonda bebek ne zaman görünüyor ?