Bırakmak isteyen herkese Allah yardım etsin. Sigara içip bırakamayan anneleri çok iyi anlıyorum. Ama deneyin pes etmeyin bence. olmadı mı tekrar deneyin derim. Hem sizin hem bebeğinizin sağlığı için. Benim avantajım hamile kalmadan bir ay önce bırakmış olmam oldu ama ilk iki ay gerçekten çok ama çok zorlandım. Kolay değil bu illeti bırakmak. İçmeyenin bunu anlaması zor. Ama tekrar denemek baştan başlamak zor değil.