4 sene sigara kullandım. Günde dört beş tane içiyordum. Hamile kalmadan bir ay önce sigarayı bırakma kararı aldım. Bir ay sonra hamile olduğumu öğrendim. 8 ay oldu hala bir tane sigara içmiş değilim. Tabi bırakırken ilk iki ay çok zorlandım. Hamileyken sigara içen anneleri linçlemiyorum. Kimse evladına zarar vermek istemez. İnşallah en kısa sürede isteyen herkes bu illetten kurtulur.