EsmaaaaMeva1 Bizde bu gece 14 haftlk olucaz ama bizim bulantı ve kusmalarımız devam ediyor inşallah geçer 🙏🙏🙏😔
Deniz59 Essa33 o kadar hamile kalmak için uğraştım şimdide umrumda değil gibi 🤣🤣 hareketlerini hissedene kadar da hissetmiycem belli
Ozge2805 Essa33 inşallah canııım rabbim bütün hamilelere saglıkla yavrusunu kucağına almayı nasip etsin , şu mübarek Kadir gecesi tüm evlat sahibi olmayı bekleyen ailelere evlat nasip etsin 🤲🏻
bademsekeri42 Essa33 bende öyleydim taki bebeğimin hareketlerini hissedene kadar o zaman dedim evet ben hamileyim 😂 bazen unutup atlayıp hopladıgım günler bile oldu
2inciannelik Essa33 bilmiyorum canım 11 de doktor kız dedi . Dün 12 olduk çağırdı cinsiyet için gittim göremedim dedi boşuna gitmiş oldum . 1 ay sonra gel dedi de nasıl geçecek zaman bilmiyorum
Essa33 2inciannelik İnsallah gönlüne göre istediğini verir Rabbim canım bende cok merak ediyorum hala 🌺