Essa33 Biz bugün 14 haftalık olduk hiç bi hissiyatım yok hamile olduğumu unutuyorum bazen hersey yolundadır değil mi 🌺 Sizin nasıl ?
Denizyildizii Essa33 bu gece 14+0 olucam bende😊 sadece sabah bulantisi var onun dışında bi sıkıntim yok
Ozge2805 Essa33 canım bu dönem hamilelikte balayı dönemi diye geçiyor 😌 ben çok bulantılı kusmalı geçirdim 15+5 günlüğüz ama daha 2 gün öncesine kadar kustum 2 gün istirahat veriyor oğlum mideme rahatlayınca hamilemiyim acaba diye soruyorum kendime 🙈😍
Essa33 bebisim-_00 Bi yandan iyi bi yandan kötü düşünüyorum o yüzden hissetmeyince yolunda gitmeyen birseyler mi var diye 😊
midekoruyucu Essa33 yok yok herşey yolundadır Allahın izniyle kontrolleri aksatmayın içinizi rahat tutun 🥰
Momandmom 14+3 teyim çok sıkıntılı bir hamileliğim olduğu İçin fazlasıyla hissediyorum yaramazı inşallah yakında hareketlerini hissetmekte nasip olur
Ozge2805 Essa33 inşallah canııım rabbim bütün hamilelere saglıkla yavrusunu kucağına almayı nasip etsin , şu mübarek Kadir gecesi tüm evlat sahibi olmayı bekleyen ailelere evlat nasip etsin 🤲🏻
Deniz59 Essa33 o kadar hamile kalmak için uğraştım şimdide umrumda değil gibi 🤣🤣 hareketlerini hissedene kadar da hissetmiycem belli