_merveksk Doga_77 Ya işte cesaret edemiyorum ki batili inançlar varya herkes diyor kestirme sicaklarda başladi gerci şurada 1 ayim kaldi doğumdan hemen sonra kestiricam😭
ilgin22 Doga_77 37. Haftadayım 2 gün önce boyadık annemle normalde ombre istiyordum ama kızıl olduğu için olmadı bende kahveye boyadım artık 1 seneyi geçti boyamıyordum 😂
Papatya-34 Doga_77 doğuma kadar beyazlar daha az olmuş oluyor doğurduktan sonra zaten evde olunca bir süre gider önemli olan şuan 🤣 doktor beyaz şaçlar şimdi moda oldu diyor ama olmuyor 🤣
Firdevs1999 Doga_77 aynen erken boyattım şu anda boyatmak isdiom 39+6 hafdaliğiz yada doğumdan sonra boyatiyim diom 36 hafdalikken saçımı kesdirdim bide
evaburak95 Doga_77 ben evde kendim 2 defa boyadım 2 kat maske takıp fazla solumamaya çalıştım bi sıkıntı olmadı ☺️
Cansu26 Doga_77 hamilelik öncesi anneme almıştım denemek için o spreylerden bana daha zararlı gibi geliyor saç derisine yapışıyor kokusu dokunuyor bana beyazlar da kapandığı kadar napim zaten az kaldı doğumuma 🥰