Aleynaasmsek kuzum bu yaşayacağın zorluk acı eşiğine göre değişir ama ben şöyle soyliyim mutfakta elimi kessem oturup ağlayan bir insandım. Normal doğum yaptım ilk bebeğimi şimdide 39+5 oldum doğum yapmak çok kolay diyemem ama sakinliğini korursan nefes kontrolü yaparsan iş baya kolaylaşıyor ve doğum asıl zor kısmı doğurmak değilde kasılmaları cekmek ama unutma dünya da hergun milyarlarca kafin doğum yapıyor herkes yaparken sen niye yapamayasin ki. Ve o kadar kötü bişey olsaydı sende insanlar 2. 3. Hatta 4. Çocuğu yaparmiydi hiç korkma canım zorlu sürecin sonunda kucağına alacağın cennetten gelen mis kokulu meleği hayal et gerçekten kucağına aldığın an herşeyi unutuyorsun♥️ Allah yardım eder canım sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah 🙏