esraaa86 Yigitaligunce bizimki ile aynı yağız ali yağızı yiğit anlamına geldiği için istedik,isimleri gibi olsunlar inşşşh
Ozgu_momy Mirza agah göktuğ asil gerçekten 3 kişiden biri bu ismi veriyor geleceğin Ali ve Ayşe’si :)
Elvinimm Oglum olsaydi mustafa mirza koycaktik oozim olcak nasipse Elçin hüma koycaz buyuk kizimin adi Eflin mira ona uydurmaya calstik 🙃
Serieymn 36.haftaya girdim bende henüz yeni isim konusunda netleştik.erkek çocuklara isim vermek çok zor gerçekten. Ahmet Yekta olacak inşallah bizim de oğlumuzun adı. 👶Çok içimize sindi sağlıkla gelsinler inşallah 👣🤰
Esos93 ilknurugurr bence cocuga isim koyarken iki isim tercih ediliyosa eger ikisini birden seslenirmiyim diye düşünerek koyulmali o kadar cok goruyorum ki iki isim koymus ama icinden birini secmis digerini hic agizlarindan duymuyorsun sorsan iki ismi var bence cocuga eziyet soylemeyecksen koyma bence
ilknurugurr Esos93 kesinlikle aynı fikirdeyimm tek isim kullanılacaksa tek isim koyun iki isme ne gerek var 😊
Esos93 ilknurugurr evet yani artik iki isim zorunlu oldu sanki söylesende soylemesende koyuyolar illa