Gmzcnrgzl ilknurugurr pazartesi günü doğum yaptım doğumdan önce ismine tam karar verdik ahmet altay koyduk ☺️ doğum yapacağım güne kadar bir sürü isim değişti en son tuğra demiştik o da değişti 😂
dondurmalibebegim ilknurugurr Asil , Kerem , Ege , poyraz , Rüzgar. Ben oğluma çok Asil ismini koymak istiyorum ama eşime kabul ettiremedim. Oda Yağız olsun istiyo 😒 napcam bilemiyorum 🤦🏻♀️
ilknurugurr dondurmalibebegim Asil ve yağızfa çok güzel ortak noktayı bulup ikiside koyabilirsiniz bence çok hoş olur Asil Yağız veya Yağız Asil 👶👶👶
Deletedmom23234 ilknurugurr Bu benim 3. Gebeliğim daha önce 2 kaybım var. Bu hamileliği ansızın öğrendik sürpriz oldu 😍 Geçen gün de detayli ultrason da oğlum olacağını öğrendim ve dedimki sen benim umudumsun🥺 umut ismini eşim ve ben çok sevdik 🙏🏻
ilknurugurr Deletedmom23234 Çok geçmiş olsun rabbim inşallah hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ismi gibi umut dolu sağlıklı vicdanlı merhametli iyi bir insan olsun allahım hepimize hayırlı evlat nasip etsin 🤲🤲🤲
Busearslan1 arisin_annesiii bizde uraz koyacağız Allah nasip ederse karan ismini bende çok beğeniyorum ama malesef görümcemin çocuğunun ismi karahan benzer olmasın diye karan koyamadım
ilknurugurr esinaltintaas Batın ismini bende düşünmüştüm ilk aylarımda ama eşime kabul ettiremedim anlaşamadık 🤦
Mervesngr71 esinaltintaas merhaba bende Batın ismini çok beğeniyorum hatta oğluma koymayı çok düşünüyordum tanıdığım bilgisine güvendiğim Bi. Hocaya sordum Batın ismi ALLAH’ın 99 isminden biri olduğu için sade Batın olarak konulması sakıncalıymış bana El Batın yada Ya Batın şeklinde koyabileceğimi söyledi tabi ben üzerine çok araştırma yapmadım doğruluk payı nedir bilmiyorum sadece duyduğumu aksettirmek istedim bilginiz varmı bilmiyorum ☺️
esraaa86 Yigitaligunce bizimki ile aynı yağız ali yağızı yiğit anlamına geldiği için istedik,isimleri gibi olsunlar inşşşh
Deletedmom23234 ilknurugurr Allah razı olsun, Amin inşallah.🙏🏻 Rabb’im evlatlarimizi bize bağışlasın inşallah ❤️