Allah analı babalı büyütsün gözünüz Aydın🙏🏻♥️ Şey dikkatimi çekti sancınız 40 60 olarak çıkmış nst de. Ben 38 haftalığım her hafta nst ye bağlanıyorum 100 lere çıktığı oluyor sancımın ama açılmam olmadığı için bekliyoruz😕 açılma olması için ne yapmak lazım acaba 🙄