2 gun once buraya post acmistim surekli toparlanma asagda baski ve migde agrisi diye biz 15 mayisa gun almistik ama 2 gundur bu sikayetler yuzunden bayram haftasina girmeden doktoruma gideyim dedim nst de sanci cikmadi qlttan muayne istedi 1 cm aciklik sonra dogum hanede nst istettirdi ordaki nst cihazi daha iyi sancin geldiyse geri cekilmistir vs diye gittim sanci cikti ordaki ebe alttan muayne etti 2 cm acilma direk yatis verdiler ve bugun 15de genel anestesizyle sezeryanim gerceklesti su anda kizimda bende cok iyiyiz merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz kizlar kendime geldikce donus yaparim