Miyase46 ben de her iki doğum türünden korkan olarak yerimi alayım şurada:))
Normal doğumu daha sağlıklı buluyorum fakat hem yırtık olması hem de kulaktan duyma rahim genişlemesi beni korkutuyor. Rahmim ters benim belki normal olmaz. Sezaryen de de bir defa video izlerken bilinç altı kaldı o ürkütüyor. Korkuyorum da korkuyorum yani… Kızım nasıl gelmek isterse öyle gelsin Allah büyük.