HaleErhan Miyase46 evet canım snin yine varmıs günün dha benim son 14 bayramdn Snra inşallaah bakalm 🙈🐣
Miyase46 HaleErhan sizin az kalmış ya güzel bir şey ama, yani az bi zamanda kucağınıza alıcaksın iz yavrunuzu,bize daha var 🙃
Yasoo96 Okadar kotu olsaydi kimse ikinci ucuncu cocugu yapmazdi diye rahatlatiyorum kendimi. Korkmaya gerek yok ilk doguracak olan biz degiliz neyseki.teknoloji gelismis. Eski zaman olsa daha cok korkardim belki😅 ( kendimi boyle avutuyorum)
MerveDurr Davetsizmisafir ay evet ya çatala aldılar artık doğurucam ama sancı gitti benm gözlrr hemen kapandı ebe basımda uyuma aç gözlerini diyor😂
Dilos0705 Miyase46 benimde o kadar kaldı bende korkuyorum ilk doğum hem normalden hem sezeryandan korkuyorum
Miyase46 Dilos0705 bende öyleyim canım ama iyi düşünmeye çalışıyorum .eninde sonunda doğacaklar yani içimizde kalmayacaklar , Rabbim kolaylık verir inşallah zaten bi avazda kurtuluruz inşallah 😄🤭
Kalbimm55 Miyase46 Epiduralli Doğum tavsiye ederim çok iyi ağrı falan hissetmiyorsun Sadece ıkınma 👌🏻Kısa zaman önce Doğum yapmış biri olarak
CnsHazel Miyase46 son 26! normalden ayrı korkuyom sezeryandan ayrı korkuyorum kalbim sıkışıyor düşündükçe 🙄😬
Miyase46 CnsHazel iyi düşünün iyi olsun bence ☺️ normal veya sezeryan bi şekilde doğacaklar sonuçta 🙂
zerrinayyildiz Miyase46 19 günüm kaldı doktorum normal doğum diyor bebek suan 3 kilonun üzerinde kuzenimin 4 santim açıklık olmasına rağmen 2 buçuk kilo cocugu cok zor doğurdu normal doğumda bende çok korkuyorum onun korkusu sardı insallah sag salim atlatırım hepimiz kucağımıza sağ salim aliriz evlatlarımızı 🙏
Aysebyrm12 Son 29 günüm kaldı 35+6 yım ama bebeğim hala baş aşağı dönmedi inatlada dönecek gibi durmuyor normal doğumu çok istiyorum ama şuan makat geliş. Sezeryandan korkuyorum ve sezeryan olmayı hiç istemiyorum 😭😭
miskokulum1 Esraismail bende hem bu saydıkların var hemde daha hastane çantamız hazır değil bunun telaşı ve stresi var malesef..
Cylncyln_01 Miyase46 aslında yapabileceğini düşünsen sadece ve acı ceksende sonucu nasıl güzel olacak evladına kavuşacaksın o heycani düşünsen sadece yeter kendine güven yapabilirsin ve rabbim yardım eder.
miskokulum1 Esraismail aslında çok geç kaldım farkındayım ama annemlere geldim yasaklar, kısıtlamalar derken Bi türlü tamamlayamadım. Sadece yıkayıp ütülemesi kaldı inşallah halledebilirim