İlk doğumumda hiç korkmadm aklıma getirmedm düşünmedim bile hastaneye güle oynaya gittim suni alacaktım azcok basıma gelebilcekleri tahmn ediyordm ama aşa gelen çekilir yapcak bişi yok🙈 bu iknci gebeliğim ve cok cok az kaldı nasıl olduğunu bildiğim halde gene rahatm 😂