Miyase46 Evet hamişler ne kadar kaldı doğuma ? Bizim son 87 gün 🙂 bi bende yoktur herhalde bu his, ben Çok korkuyorum doğumdan sürekli aklıma kötü şeyler geliyor ve herkes doğumun çok zor olduğunu söylüyor Sizce de öylemi?🙄
depsizoo Miyase46 bizim son 97 ne kadar korksakda illaki çıkıcak orda kalmıcak ya böyle düşün akışına bırak 😁
Miyase46 depsizoo öyle yapıyorum ama sonra işte aklıma geliyor yani konuşulanlar yok çok zor yok şöyle böyle 🙄
Cylncyln_01 Miyase46 aslında yapabileceğini düşünsen sadece ve acı ceksende sonucu nasıl güzel olacak evladına kavuşacaksın o heycani düşünsen sadece yeter kendine güven yapabilirsin ve rabbim yardım eder.
Esraismail Miyase46 bn son 24 ve kimsenin dogum hikayesini dinlemiyrm cünkü herkes farklı anlar yasıyo bnce sizde dinlemeyin illaki o bebiş bi sekilde cıkacak ya normal dogumla yada sezeryanla rabbim hepimzin yar ve yardımcısı olsun inşallah 🤲😊
miskokulum1 Esraismail sizinle aynı gündeyiz,. Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😇
sewimomur Miyase46 89 gun kaldi zamn cabuk geciyo korkmayin pozitif dusunun korku insana hata yaptirir o kadat insan dogurdu bisey olmadi ins rabbim bizede yardim eder o an bizde ewlat kokumuzu aliriz
Dimaa Bol bol dua edin inanın korkacak hiçbirşey yok olağanüstü bir olay ben epidural anestezi ile normal doğum yaptım sancı çektim evet ama adet sancısı gibiydi oğluma kavuşmak için o heyecan o anlar bambaşka bir duygu dilerim yüce Rabbim herkese yaşatır ve sağ salim yavrularına kavuşturur i🌼🤍 iyi düşünün iyi olsun
Miyase46 Dimaa içimi ferahlattiniz bi sağ olun vallahi 🤭doğru söylüyorsunuz inanın hepsini yapıyorum ama elimde olmadan istemeden içimde bi korku var yinede neden bilmiyorum ama 🥺😐