Benim bildiğim kadarıyla 3. Aydan sonra sırt üstü yatmamak gerekmiş, sağa ya da sola doğru yatmak gerekiyormuş. En güzeli sağa doğru yatın. 90 derece yatmak zorunda değilsiniz tam sırt üstü yatmayın yeter bunu da kan akışındam dolayı ve kadın ağırlığından dolayı diyorlar, youtube da bi videodan hatırlıyorum