Krtalzyn Acemianne12 internettte zararlı diye meyvelilerinden bahsediyolar sanırım bende görmüştüm onu uzak durun diye ama sadedi içileblir hatta faydalı tadı çok kötü sadelerin ama gün aşırı bi bardak içmeye çalışıyorum