Acemianne12 Arkadaşlar bu 1 ay içinde kefir çok içtim burda bi arkadaş faydalı diye yazdığını görünce bende çok tükettim internette baktığımda hamileler içmemeli falan yazıyor yanlış bişey mi yaptım acaba
Ebruuuusalman Acemianne12 bnde arada iciyorum hatta burda bi paylasim yapmistim kimse olumsuz bse demedi ama iciniz rahat etsin isterseniz en dogru cvbi doktorunuz soler bende pazartesi gunu doktoruma sorucam nasip olursa
tatlican28 Acemianne12 ben de içiyorum canım ilk hamileliğim de de içtim günde bir bardak içiyorum fazlası zarar mdıır bilmiyorum ama
Lulemom Niye içmemeliymiş ki. Ben çok değil de arada denk gelince içiyorum. Kefirn ne zararı olabilir. Bilemedim 🙄
Dilara0638 Acemianne12 bana doktorum söyledi iç diye bende hergün olmasada arada sırada içiyorum bence bi zararı yoktur
Busegrkn Acemianne12 benim doktorum da önerdi faydalı olduğunu biliyorum ama marketlerdeki meyveli kefirlerin faydası olur mu acaba ben de onu sorim burdan 🤣😂 sadelerini içemiyorum kötü geliyo
Ayle2- Busegrkn sadesi doğal diğerleri katkılı oluyor aslında kefire meyve yakışmıyor bnce sade daha güzel
Babyyyymother Busegrkn sadesini alıp içine kendin meyveleri ekle canim.direk meyveli satilanlar iyi degilmis 😊
Ayle2- Acemianne12 benim doktorum içmemi önermişti internette her yazan doğru değil malesef takılmayın
BuseVV Acemianne12 ben sütten tiksindiğim için her gün 2 bardak kefir içiyorum. Dr uma sordum bir şey olmaz içebilirsin dedi.
BegumIscanTunc Acemianne12 ben içiyorum aile sağlığındaki hemsirem kontrole gittiğimde kefir icmemi ev yoğurdu yememi söyledi zararlı olsa iç demezdi
Serifedebiyat Acemianne12 hayır canım hiçbir zararı yok. 33 haftalık hamileyim. Her gün 1 büyük bardak içiyorum. Marketten almıyorum ama. Evde kendim mayalıyorum