secoz 10 ve 11. Haftada bende de olmustu fitil olarak almanız daha iyi çünkü progestan yazdıysa ağızdan almanız Çok halsizlik mide bulantısı yapıyor
ilacı verdiyse kullanın benim üç günde geçti ve düşük riski sadece ilk ay değil 3 4 ay devam eder ihmal etmeyin derim
biz şimdi 15 haftalık olduk çok şükür geçti o günlerimiz 👶🏻