secoz kuzum ben de 5 ve 7. haftamda yaşadım yerleşme kanaması olabiliyor. Benim kanamam olmasına rağmen düşük tehlikem olmamasına rağmen progestan kullandım ilk gün ağız yoluyla aldım ama yan etkileri çok oldu kafamı uykudan ötürü yastıktan kaldıramadım doktoruma söyledim vajinal yolla kullan dedi. Benim bir iki gün kullandım baktım kanamam olmadı hiç kullanmadım. Yine doktoruna sor bi sıkıntı görmediyse de hiç korkma olur ilk haftalarda öyle şeyler. Cinsiyetle de alakalı bir şey değil kulak asma saçma cahil hurafelere