idiloska dimiii. Kesinlikle aynı düşünüyoruz. Sabah aynı saatte mutlaka uyandırıyor. Normalde çok severim sabah uykusunu. Uyandırana biraz gıcık olurum.6 gibi, 5buçuk gibi.. Ama sabah hareketlenince yüzüm gülüyor canım ya. Nasıl güzel Allahım 😍 annelik duygusundan sanırım. Yoksa nerdeee ayağa kaldırırım inanki