Merveee34 Miranannesi baktık canım çok uzakta ya bide mesaiye kaldı yorgun düştü kıyamadım kaldırmaya
Kct2503 Merveee34 inşallah yapmıyordur bırakacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum yoksa doğuma bile bu ilaçla gidicez 🥺
Merveee34 Serenibo33 bende aynıyım canım akşam 2 tane içtiğim zaman sabah çok iyi oluyorum çok güzel kahvaltı yapıyorum bütün gün yetiyor bana
Zehraaa98 Merveee34 offf bende 34 haftalıgım dün unutmuşum içmeyi bugün mahvoldu günüm😂😂neyse canım yarın alırsın yapacak bır sey yok
Nelmali Merveee34 onceki gün unutmuştum haftalar sonra ilk defa icim dışına çıkana kadar çıkardım inşallah sizde olmaz allah yardımcınız olsun 🙏🏻
idiloska Merveee34 ben öyle bıraktım ilacı, 17 haftadaydım bi gece unuttum, sabah fıstık hiç bi sıkıntı yok, bi daha da almadım. 32 oldum sadece mide yanmam var. Korkmayın belki de geçmiştir.,
Kiziltan Ben sabahları içiyorum bi tane, akşam saatlerine doğruu etkisi gidiypr gibi. Hafiften başlıyor bulantı. Arada bir sonraki gün krndimi iyi hissedince içmiyorum açıkçası. O şekilde düşünüp uyumayın 😁