Sada hastanesine gidiyordum. Ancak bugün randevu oluşturmak için aradığımda ayrıldığını öğrendim 28. Haftama girmek üzereyim . Bu durum beni çok üzdü . Evime yakınlığından dolayı Sada Hastanesi önceliğim. Çünkü araba kullanmakta çok usta değilim ve eşim sık sık şehir dışına gidiyor iş sebebiyle her zaman yanımda olamıyor. Kolay ulaşımdan dolayı sadayı tercih ettim ve bu zamana dek memnun kaldım . Şimdi özlem hanıma randevu almak durumunda kaldım gidenlerden yorum alabilir miyim ?🙏🏻🙏🏻 Normal Doğumu desteklediğini ve yaptırdığını duymuştum . Tecrübelerinizi ve bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻🙏🏻Eğer memnun kalmazsam cana Geçmeyi düşünüyorum ama malum pandemi süreci ve kredisi ve çeşitli borçlardan dolayı biraz pahalı geldi can Hastanesi . Sizce 28. Haftamda ne yapmam lazım 🙄Geçrektne çok üzgünüm ve kararsızım 😔😔Doğumun nasip olduğunu düşünüyorum . Kardeşim 10 gün önce Turgutlu Ege umutta normal Doğum yaptı 39+6 da hem de ama bebeğimiz küvezde en az daha 7 gün yatacakmış . Kardeşim hızlı toparlansa da bebekte sıkıntılar var malesef ille de normal Doğum diyen birisi değilim ama bilemedim bu vakitte hangi hastane ve doktora gitmeliyim 😔😔😔😔