Bende hep doğum gününü düşünüyorum ama kontrollere gittiğim hastanede ilk doğumları almıyorlarmış başka devlet hastanesinde gidemedim uzak hepsi bakalım son gün ambulansla mı giderim yoksa gittiğim hastanede sevkle mi yada doğumumu hissedip direk başka hastaneyemi bilmiyorum