3 sene önce doğum yaptım istanbulda yaşıyorum , şehit ilhan varank hastanesinde yeni olduğu için 1 gece yatışım yapılmıştı ama takibim dogumhanede oldu diger hastanelere göre farklı doğum hanesi. yattığın odada doğum yapıyorsun , 1 gün boyunca yattim sadece kontrol amaclı doktor geldi yanıma 1 veya 2 saat arayla , afedersiniz lavman bile yapmadılar normal doğum yaptım hiç ayakta gezmeme müsade etmediler doğum anında sedyeyi çatala çevirdiler doktorlar hemşireler geldi doğum oldu. bu yüzden ikinci doğumumu özel tercih edicem.. Teksin ve hiç bi destek görmüyosun devlette doğum böyle..