Vesile2 _Elifffffff_ Internette bu ayın sonuna kadar randevu gözüküyor da haziran da gitcem ben hazirana açmamış randevu
_Elifffffff_ Vesile2 bundan 1 1.5 ay önce 250₺ ye yaptırdım cnm sadece detaylı ultrason muayenesine sıra almadim
Vesile2 _Elifffffff_ Hmm eşime de 350 demişler detaylı ultrason yinede persembe günü arayin vezneyle görüştureyim demiş.neyse bakalm aldm randevuyu 2 hafta sonraya
1aleyna2 Hlyaaaa acaba doktor mu yönlerdir sizi ben 19 haftalık hamileyim 20 haftalıkken kontrolüm var acaba direk detaylıya mı randevu alsam yoksa muaneye gidip doktor mu yönlendirecek
Vesile2 1aleyna2 Ben 22 haftada gitcem 2 hafta geriden geliyor zaten ücretli yaptircan madem perinatoloji ye git dedi doktorum
Hlyaaaa 1aleyna2 direk detayliya gidin benve 2 defa para vermenize gerek yok. Benim doktorum orayi soyledi ama 15 gun sonra git demisti. 1 ay sonra da bana gel dedi.
Fatma969 Vesile2 evet canim randevu alip gttim esimde yanimda geldi inceledi bakti 250 tlye yapmsti o zaman haftani kntrol et haftanda yaptir 21.haftada yaptrmami soylemsti doktorum
Hlyaaaa Emel_kara92 yapiyor ama her doktor yapmiyor. Hem ultrasonlari detayli hemde her doktor o kadar ayrintili bakmayi bilmiyor. Uzmanina gitmek lazim.
Emel_kara92 Hlyaaaa ben dün özel hastaneye gıttım mesela ıyı bakıp bakmadığını neye göre yargılamam lazım 😒
Hlyaaaa Emel_kara92 40 45 dk herseyine bakti. En son bize acikladi. Cok ilgilendi her sorumu acikladi. Bebegimde bi sknti cikmadi Allahtan. Sadece iri bir bebek olacak dedi.sanirim gununu bekleyebilirsek oyle olacak 😂
Emel_kara92 Hlyaaaa benım kendı doktorum baktı özelde hatta bır tarafını gostermedı yürüyüş yaptım tekrar baktı yarım saat sürdü kı oncekı muayenmde de ayrıntılı bakmıştı
Vesile2 _Elifffffff_ Ultrason resmide mi vermiyorlar. Ücret için aradikda 2 hafta önce zam gelmiş öyle 350 olmuş
_Elifffffff_ Vesile2 yok veriyorlar ultrason resmini bilgilerini falan cnm:) hmm doğrudur canm ben 250₺ ye yaptirmistim 1 nisanda