Ben çift çizgiyi reglimin geciktiğinin 2. Günü gördüm. Gecikmenin 4. Gününde kan verdim ve doktoruma sonucu gösterdiğimde 4 gün sonra gelebilirsin, keseyi görürüz dedi. Gerçekten de regl gecikmesinin 8. Gününde keseyi gördük karından ultrasonla.
kalp atışını ondan 2 hafta sonra yani 7 haftalıkken gittiğimde duyduk:)