Hayırlı olsun canım ben 2 kere Asmde beta kontrol ettim 2 günde 1 olarak artışa baktık Dr görüştüm 6+3 te gittim 5+3 gözüktü kese geç döllenme dedi dr 2 hafta sonra kalp atışına çağırdı 12sinde gidicem kısmetse rabbim bütün gebelerde sağlıkla kavuşmayı nasip etsin benim 2. 20 aylık kızım var birde senin ilk sanırım rabbim hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin