Prensannesi65 Kızlar yeni süt tüketmeye başladım sancılarıma iyi geliyo. Ama hazır süt içiyorum diğer şekilde bulamadım fazla da alamıyoruz bozuluyor diye ama iyi midir değilmidir bebeğe yararı varmı bilmiyorum ılıtıp bal karıştırıp içiyorum bilginiz varmı bu konuda?
birceefe Prensannesi65 bende hazır süt içiyorum. Organik köy sütü almak gerekiyor belki ama insan güvenemiyor ki ☹️
Bus46 Prensannesi65 inek sütü bulduğunda küçük pet şişelerine maynatmadan koy icicegin zamanın öncesindd çıkar eriyince pişir iç canim
Nurkio Prensannesi65 yanlış bilgilendirmek istemem fakat bende araştırmıştım da zaten pastorize edilmemiş sütleri çok önermiyolar içerisinde bakteri olduğu için ben içim laktozsuz kullanıyorum
Soe Prensannesi65 gebelikte pastörize süt içmek gerekiyor. Ben günlük şişe sütlerden alıyorum 3 gün içinde tüketmek gerekiyor
Prensannesi65 birceefe hep aldığım Bi yer vardı çok güvenilir ama sattılar ineklerini kaldım öyle 🤷♂️
Denedimyedimgezdim Pastörize sütler daha çok tercih edilir hamilelikte bakteri olmaması açısından. Çiğ sütte bakteri riski var, kaynatma ile her zaman geçmeyebilir. Ben içim organik içiyorum.
bck Prensannesi65 bana çiğ sütten kendi kaynatıp içtiğim sütten uzak dur demişlerdi ne olur ne olmaz diye yoğurdu da pastörize süt ile mayalıyorum aynı şekilde tutuyor
Pelooo Prensannesi65 canim zateb pastörize olmus sut içmen gerekir köy sutu malesef ki zararlı bende köydeyim hazır süt içiyorum valla
Aylayslky Prensannesi65 evet uht sut olmayacak onların bi faydası yok ama marketlerde dolaplar da günlük sütler var pastörize onlar daha iyi ebem oyle söylemişti
Prensannesi65 Krizantem_ Bende sütaş içiyorum ama kokusu tadı değişik sanki yada diğer sütlere alıştığım için bilmiyorum 🤷♂️
Denedimyedimgezdim Prensannesi65 pastörize sütlerde kaynatmaya gerek yok, ılık soğuk nasıl istersen tüketebilirsin 🤗 şeker nedeniyle bal miktarına dikkat edersin 😬