Zaten tatlıyı çok severdim, ilk başlarda kilo kontrolü ve gebelik şekerinden korktuğum için karbonhidrat ve tatlıyı çok çok azaltmıştım haftada 1 falan. Şimdi son haftalarda her akşam olmasa da 2 akşamda bir tatlı ya da dondurma yiyorum. Dondurma dışında paketli gıda yememeye çalışıyorum, züber, hurma falan idare etmeye çalışıyorum aşırıya kaçmamak için 😬 meyvenin yeri ayrı tatlının yerini hiç tutmuyor malesef, tatlıya yer kalsın diye meyveyi de az yiyorum 😂