zeroglu12 dolapta 3 çeşit tatlı var salonda sehbanın üzerinde 10 çeşit çikolata var ama ben yemiyorum yani tadımlık yiyorum sadece aslında deli gibi çekiyor canım ama bi şekilde bastırmaya çalışıyorum fazla kilo almak istemiyorum çünkü çocuğuma çikolatanın bi faydası yok biliyorum