Sita3434 VeraVrea alttan muayene şaşırmadım canım ben de alttan muayene oldum ilk zamanlar şaşırdığımız nokta şu an durdukyere mi alttan bakıp açıklığı anladı bunu merak etti herkes bence
Nrsn Birsenonur çok geçmiş olsun canım ne diyim hayırlısı olsun inşallah ilerler haftaların bu mübarek günde dua edelim vakti zamanında gelsin bebeğin 🤲
Cansell Gecmis olsun iyi bi doktor bulup serklaj olmalısınız. Ben 26. Haftada 2 cm acıklıkla serklaj oldum suan 30 haftalıgım cok şükür
Birsenonur Cansell bayram haftasına girdigimiz icin ancak nobetci doktorlar oluyor onlarda pek birsey yaomak istemiyor.