Ben de serklaj oldum bir haftadır yatıyorum. Alttan muayeneye çok şaşırmış herkes, ben bunu defalarca oldum, arada kanama oldugu donemlerde özellikle 6-10 haftalar arası. Detaylı ultrason sonrası da doktora çok yoruldugumu söylemistim alttan da bir bakalım rahim yoluna dedi ve öyle yakaladık 1.5 cm ye düstüğünü 🤷🏻♀️ Bence kendiniz talep etmelisiniz vajinal ultrason daha net görüntü verir çekinecek bşr sey yok. Bir yanılgı da çubugu içeri soktugunu sanıyor kadınlar oysa giriş kısmına koyuyor. Sonucta ultrason bir kamera sistemi değil, sesleri dinleyip görüntüye dönüştüren bir sistem 🙂