benim bebegimde de 2 hafta gerilik vardı ve kilosu cok düşüktü hatta 34 te sizin kilonuzdan daha azdı suanda 37+3 ve 2850 oldu bu yazdıklarıma dikkat ederek yaptım bunu diye düşünüyorum. . Buradaki arkadaslar muz,kaşar,ceviz önerdi rutin sağlıklı beslenmeme bunu ekledim sabahları uyanır uyanmaz süt içtim ve muz yedim. Kolajen çok önemli onada dikkat etmenizi tavsiye ederim bol bol et tüketin ve suanda haftasına yetişti.
birde dinlenmek 11 de uyuyun melatonin hormonu bebek için çok önemli. Bunlar bizim elimizde olanlar geri kalanlar doktorların tavsiyesi ve yönlendirmesi olucaktır. Dinlenmedigimiz zaman kordondan bebege giden kan akışı yavaşlıyormus ve gelişimi geriliyormus. İnşallah en kısa sürede düzelir sizin de ❤️