Ladyy ay yazınız bana nasıl moral oldu bende 33+2 de doğum yaptım pazartesi 1860 doğdu şuan 1760 100 gram indi ilk başta sğtğm az az geldi şuab geliyor sütüm sağıp sağıp yolluyoruz bizede iki kilo olunca vereceğiz dediler.bir sıkıntısı yokmuş sadece sarılık var biraz .
İnşa Allah benim bebeğimde çıkar değil mi bir haftaya.
Dün odasını değiştirdiler durumu stabil olanalrın arasına almışlar.
İyi olan bebeklerin içinde