24derya_11 benmki de 1900-2000arası dr haftasıyla gayet uyumlu dedi 32.hafta başında görmüştü..suan 32+6yım.temizlik yaptım biraz ve belimin ağrısından eğilemiyorum parmaklarım bile ağrıyor nasıl bu kadar yoruldum anlamıyorum.çoraplarımın lastik iZi çıkmaya başladı şişiyorum 😅 bi de çok cevvaldim ama günü yaklaştıkça hem çok heyecanlanıyorum ilk gebeliğim hemde ulan nasıl çıkcak ya demekten kendimi alamıyorum😂