Ay hala mi yok :) ben 22 haftaligim 23 e girdik benimde karnim yok. Gittikcede kuculuyo anlamadim. Goren nereye sakladin diyo. Benim ablalarimin cok erken cikmis, anneminde oyle. Ama annenannemin hic belli olmazmis doguma gitmis eve bebekle gelmjs kimsenin haberi bile olmamis o derece :) bende merak ediyorum benimde mi oyle olcak acaba. Notmalde 16civari cikti cevremdekilerin.