Mesude26 canim bende suan 30.hafamdayim . Bende de oluyor doktoruma yazdim takip et siklasirsa gel dedi ama rahmin doguma kendisini hazirliyor kasilmalarin yalanci sanci korkulacak bsy yok dedi. Gunde 1kez ya oluyor ya olmuyor. Sanci gelince kizima "bende hemen gelmeni istiyorum ama daha buyumen gerekecek, havalar biraz daha isinsin hasta olma diye bekliyoruz , incirler ciksin visneler pazarda satilsin oyle dogacaksin minigim" diye konusuyorm😂😂