Saricivciv sizede geçmiş olsun. Tüp gidince gebe kalma süreci de zorlaşıyor. Şuan da hamileyim. İlk günler yine dış gebelik tanısı konuldu. Tam işleme başlayacaklardı rahimde kese göründü. İlk gebelikte anlayamadıkları için tüpümden oldum. Bunda da az kalsın sağlıklı bebeğimden olacaktım ☺️