llFatma benimde 27 Mart en son adet tarihim, yanlış hatırlamıyorsam 29 nisan da 14 çıktı 4 gün sonra 49 dün ise 32 ye düştü. Yarın tekrar betaya bakılacak yükselirse dış gebelik olma ihtimali yüksek , değer düşerse kimyasal diyebiliriz dedi . Stresle bekliyorum