Beratefeninannesi Halenur-42 Allah razı olsun üç gündürde belvirandayım artık sondayım sürekli ağlamak geliyor içimden
cemiley2 Halenur-42 Anladım canım teşekkür ederim cevabın için. İnşallah hepimiz sağlıcakla hayırlısıyla yavrularımızı kucağımıza alalım, hepimize Rabbim kolay sağlıklı hayırlı doğumlar nasip etsin.
Halenur-42 cemiley2 amin canım inşallah 😊 ne demek rica ederim eksik olduğumuz yerlerde bilgilenelim hep birlikte 😊
portakalcice Arkadaşlar doğum yapanlar bilgi verebilir mi , sancinizi beklerken yanınızda refakatçi oluyor mu ?
Fatmanur123nrt portakalcice geç mi bilmiyorum ama benim eşim girdi bi kaç defa aldılar yani doğum yaptım bende
Fatma969 Halenur-42 gecen carsamba dogum yaptm bnde dogumhanede kmseyi almyrlar yanınıza esmle 5 dakika görüşüp ckardlar servise gectgnzdede yaninza 1 tane refakatci alıyorlar ziyaretci yasak covid testi yapylar odalr 2 kisilk ama rahatti baya büyüktü doktorlar hemşirelerde gayet anlaysli ve iyiydi ben memnun kaldm
portakalcice Fatma969 peki doğumu beklerken pilates topu , duş falan izin veriyorlar mı. Sağ salim kavusmussunuz çok şükür gözünüz aydın
Halenur-42 Fatma969 eşim baya durdu benim sancı odasında doktor dedi hatta eşi dursun yanında siz çıkın başbaşa bırakalım anneyle diye
Fatma969 portakalcice onu blmyrm sormadm ama plates topu falan vardi izin veryrlrdir büyük ihtmalle ben sanciyi evde cekince dogum hemen oldu fazla durmadm dogumhanede