Kızlar şehir hastanesinde doğum yapanınız var mı 7.ayın içerisindeyim nasipse orda istiyorum doğumu refakatçi alıyorlar mı gün içerisinde memnun kaldınız mı sadece 3 tane tek kişilik odası varmış inşallah denk gelir kısmet artık pandemi zamanı çift kişilik oda çok sıkıntı olur yoksa