Gebeliğim boyunca hep jiletle aldim son aylardayim artik goremiyorum hep kesiyorum bide kan pıhtılaşmam var kan sulandırıcı igne kullanıyorum kanama durmuyor siz nasıl yapıyorsunuz bana bir akıl verin ya kan durmuyor 😥😥😥ailemde kaliyorum kardesim yardim ediyor ama oda korkuyor 😥😥