Cananemrah tabikide olurum evet tamamen kapatıyordu benm rahimi ama hiç kanamam olmadan atlattım bu süreci hep yattım wc yemek harici hiç ayaga kalkmadm dikkat ettüm 26 haftada sancılarım başlayınca fark ettik sonrasında iğne progestan adalat gbi ilaçlarla durdurduk sancıları doğumdan 1 hafta öncede 4 doz ciğer geliştici oldum sormak istediğiniz başka birşey varsa sorablrsniz cevaplarım