3MelekAnnesi3 Kızlar plesanta previa olan var mı ve ogluma kalbi sağda dendi yasayanlar süreci anlatabilir mi 2.kez ayrıntılı cekilcek ilkinde herşey normal denmişti Plesanta previa yukarı cıkar mı sizler ne gibi seyler yapıyorsunuz bu durumda
Cananemrah 3MelekAnnesi3 merhaba ben plesanta previa totalistim ben ilk kanama yaşadım öyle çıktı ortaya mutlaka riskli gebelik uzmanının takip yapması gerek ve araştırma hastanesi olması gerekiyormuş kanama riskinden dolayı sıkıntıli süreç çünkü
Hayalhira 3MelekAnnesi3 plasenta previa olarak 3 gün önce doğum yaptım çok şükür sıkıntısz 1 ünite kan ile atlattık ama kalbi sağda olayını ilk defa duyuyorum rabbim şifa versin inşallah bir şey yoktır sağsalim atlatırsın sendeü
LETHE 3MelekAnnesi3 plesanta previa ile 1 hafta önce doğum yaptim normal de ozel hastaneye gidiyordum. Beni hic uyarmadi. Arastirma hastanesinde takibin yapılırsa cok daha.iyi olur. Psikolojim hala duzelmedi 1 ünite kan verildi. 33 haftada doğum yaptim ben. Herkesin vücudu farklidir korkma sakin ama tedbirini al doktor ve hastane secimi iyi olmali
Merakettiklerim Canım başıma gelmedi bilmiyorum ama üstte dursun ki gören olsun, bilgisi olan yazsın diye yazıyorum, insallah endişe edilecek bir şey yoktur, bol bol dua et 🌼
3MelekAnnesi3 Cananemrah kanama yasamadım henüz canım riskli ye yönlendirdi ama randevuyu acmamıs doktor alamıyorum 25 inde tekrar ayrıntılıya gircem inşallah o zamana kadar düzelir sence düzelme ihtimali var mı 23 haftalıgım
Cananemrah 3MelekAnnesi3 İnanjn bilmiyorum plesanta previa totalist de zor demişti bana doktor ama duzelende oluyormuş 28 haftaya kadar ihtimal oluyormuş dua edelim insalalh sağlığımıza kavusalim
Cananemrah 3MelekAnnesi3 şuan aynı sayoliriz bende 24 um Rabbim korktugumuza ugratmasin sizin de tamamen kapatiuormu rahim agzini doktorunuz neler söyledi
3MelekAnnesi3 Cananemrah Amin inşallah canım saglıkla gelsinler artık su haftalar hızla gecsin istiyorum eskiden düşünmezdim suan saglıgı söz konusu hemen kavusmak istiyorum
3MelekAnnesi3 Cananemrah devlete gidiyorum kapatmıs dedi canım sezeryan olursun dedi cok bilgi vermedi agzından lafı cımbızla cekiyorum
Cananemrah 3MelekAnnesi3 Kesinlikle devlate gitme mutlaka araştırma Hastanesi’ne git ve riskli gebelik uzmanı takip etmeli yani dikkat edilmesi gereken bir durum doğumda ve ileriki aylarda kanaman olabilir dedi bana doktor ben bol bol istirahat ediyorum hoc bor is yaomiyorum
Cananemrah 3MelekAnnesi3 evet kesinlikle sezeryan oluyorsun normal doğum olmuyor ama dikkat et kendjne mutlaka
Cananemrah 3MelekAnnesi3 bende öyleyim nhergun bitince çok şükür bugünde botti diyorum sağlıkla kavuşmayı bekliyorum nerede yaşıyorsunuz ben hatay dortyoldayim ama takibim adana da yapılıyor
3MelekAnnesi3 Cananemrah iş yapmama imkanım yok cnm 13 aylık oglum var onunla mecbur ilgileniyorum riskli gebeliğe yönlendirdi fakat randevuyu acmamıs randevu alamıyorum gittigim hastane devlet hastanesi ama eğitim arastırma cnm
Cananemrah 3MelekAnnesi3 Allah’ım bagislasin benim ilk gebeligim haklısın senin daha zor çocuk olunca Rabbim bağışlar inşallah yine de zorlamdan yap işlerini doktor gerekeni söyler zaten sana çok dikkat edilmesi gerek çünkü
3MelekAnnesi3 Hayalhira inşallah canım cok saol kacıncı haftada tesis koydular sana ve yukarı cıkma ihtimali yok mu
Cananemrah Hayalhira Gözünüz aydın olsun darısı bize olsun inşallah sizinde tamamen kapatıyormuydu rahim ağzını gebelik süreciniz nasıl geçti acaba yardımcı olabilir msiiniz neler yaptınız