Betullll99 arifekmk Medovayi bilmem ama medicana da perinatoloji uzmani sibel özler hanımı duydum cok iyi ilgileniyormus gitmek nasip olmadi bana ama cok methedildi
Rabia424 arifekmk Hiç tavsiye etmiyorum . 300 TL verdim . Radyoloji uzmanı baktı sadece 10 dk sürdü . Bir ultrason görüntüsü bile vermedi
GlzM2509 arifekmk Ben gittim 15 dk sürdü hiç bişey anlamadım normalde daha uzun sürüyor ama yine sizin tercihiniz🌸💕Şimdiki aklım olsa asla oraya gitmezdim o kadarsöyleyeyim🌸
arifekmk Benim bir ay sonrası için randevum var ama ben de bilemedim medovada mi yaptırsam başka bir hastaneye mi gitsem Konya’da yeniyim hiç bir yer bilmiyorum 🤷🏻♀️ Tavsiyeniz icin teşekkür ederim ☺️
arifekmk Rabia424 Benden de 300 tl istedi ayrıca doktorum fetal eko istedi. Başka hastaneye gitsem detaylı ultrason için sonuçları doktora götürsem sorun olur mu acaba
arifekmk Benden de 300 tl istedi ayrıca doktorum fetal eko istedi. Başka hastaneye gitsem detaylı ultrason için sonuçları doktora götürsem sorun olur mu acaba
Suhedaaaa1234 Başaran Kılinik e git canım onların ulturıson aletleri detaylı ve 3 boyutlu ben 1. Doğumu onda yaptım şimdi tekrar ona gidiyorum her gidişimde uzun uzun bakıyor her detayına çok memnunum
Anneolmayolunda- Suhedaaaa1234 benim doktorumda başaran kliniği önerdi ona gideceğim daha arayıp bilgi alamadım ücreti ne kadar bilginiz var mı acaba
Bircen_12 Suhedaaaa1234 bende Ahmet beye gidiyorum o kadar güzel bakıyor ve ilgileniyor ki🙏🏼 Tavsiye ederim
Rabia424 arifekmk Sanmıyorum , zaten doktorum bana sorun çıkarsa bana uğra yoksa gelmene gerek yok dmeisti . Fetol eko için ayrıca 150 TL verdim
arifekmk Rabia424 Doktorum Aysel Kamer , detaylı ultrason icin önerebileceğiniz bildiğiniz bi hastane veya doktor var mi ? Sizin doktorunuz kim ☺️
_Elifffffff_ arifekmk özel büyükşehir hastanesinde yaptırdım ben perinatoloji doktoru birde müslüm bey çok memnun kaldım 250₺ ödeme yaptık
Rabia424 arifekmk Ben teşekkür ederim , bence detaylı için özel klinikler daha iyi oluyor duyduğum kadarıyla . 40-45 dk inceliyorlar deniliyor
Suhedaaaa1234 arifekmk canım muayene ücreti 300 TL diye biliyorum yani ben özel olarak detaylı diye gitmedim hiç çünkü her gidişimde uzun bakıyor internette başaran Kılinik diyip girin TL ile arayıp bilgi alabilirsin 🙂
Suhedaaaa1234 Anneolmayolunda- bende 1 buçuk aydır gitmiyorum ama 300 veya 350 TL diye biliyorum canım yarın gideceğim inş
ekoglu34 Bircen_12 aynen ben de Ahmet hocama takipliyim. Her gittigimde ultrasonu detayli bakiyor zaten sagolsun.