esra572 Essa33 malesef bunlar bisey ifade etmiyor grafikle doktorun yorumlaması lazım.1.1000 1.2500 gibi rakamlar düşük rakamlar düşük risk yani
lentil Cennetbayram bana hastanenin söylediği 2li test sadece rakamsal değer olarak yayınlanıyormş ama sonucu gidip grafik şeklinde hastaneden almak gerekmiş. Dün gidip aldım bende
Cennetbayram lentil https://resimyukle.io/r/5jcIq1QlMA bende oda yazmıyo sadece değer normal yazılmış pazartesiye randevum var zaten ama beklemek çok zor öğreneyim istiyorum önceden inşallah bişey çıkmaz bakalım☺️
lentil esra572 bende o rakamsal değerleri yollamştım doktora normal demişti artık grafiği gidersem gösteririm 3 hafta sonra. İyi neyse sizinkide temiz çıkmş şükür
yamacinannesii Aysaagul benim 11+3te yapılmıştı burun kemiği bilinmiyor diyo ama doktorum sorun yok demişti sorun değil mi bu
Aysaagul yamacinannesii doktordan iyi bilecek değilim ama ben birazcık şüphede kalınca başka doktora da sormayı ihmal etmem sende öyle yap derim
yamacinannesii esra572 yaa teşekkür ederim ben dedim herhalde oluşmamış o yüzden bilinmiyor yazıyo rahatladım şu an
lentil Cennetbayram aaa çok garip hiç bilgi yok 😂 cnm özele gidiyorsan doktoruna msj atsan ya onların ekranına düşüyormuş sonuç
Cennetbayram lentil medipole gidiyorum maalesef numara vermiyor medipol doktorları hastaneyi aradım sözde bilgi vercekti doktorumun asistanı hala dönüş yok pazartesiyi beklicem mecburen 🤔
lentil Cennetbayram bir de bilgisayardan girmeyi dene. Yada medipolün kendi sayfasında tahlil sonuçları kısmına girdin mi üyelik girişiyle tahlil sonuçlarını görebiliyorsun
Cennetbayram lentil asistan döndü şimdi çok şükür bi sıkıntı yokmuş 🥰ama medipolün kendi sayfasındanda bakıcam bundan sonra ordan kontrol ederim en azından çok teşekkür ederim 😊